התרסקות מטוס בסין - לאחר חיפושים ממושכים באזור ההתרסקות, כוחות ההצלה לא מצאו גם היום (שלישי) ניצולים בין שרידי מטוס .

לאחר חיפושים ממושכים באזור ההתרסקות, כוחות ההצלה לא מצאו גם היום (שלישי) ניצולים בין שרידי מטוס . המטוס של צ'יינה איסטרן היה בדרכו מקונמינג לגואנגז'ו; התאונה הגדולה האחרונה שבה היה מעורב מטוס נוסעים בסין הייתה . עדיין לא ברור מספר הפצועים או ההרוגים באירוע הטראגי. לפי התקשורת המקומית, המטוס עלה באש בהרים לאחר שהתרסק.

מטוס נוסעים שעליו 132 איש התרסק היום (שני) בדרום סין, כך דווח בטלוויזיה הממלכתית במדינה. סין ×'יקש×
סין ×'יקש×" שאר×" ×' תאשר לטיס×" מטוסים סיניים ×'תמור×" לאישור ×'ואינ×' 737 מקס ×'סין ×'עולם Themarker from img.haarets.co.il
לפי התקשורת המקומית, המטוס עלה באש בהרים לאחר שהתרסק. התאונה הגדולה האחרונה שבה היה מעורב מטוס נוסעים בסין הייתה . לאחר חיפושים ממושכים באזור ההתרסקות, כוחות ההצלה לא מצאו גם היום (שלישי) ניצולים בין שרידי מטוס . כלי התקשורת בסין דיווח על התרסקות מטוס של חברת צ'יינה איסטרן איירליינס שעל סיפונו היו 133 נוסעים. המטוס, של חברת התעופה china eastern airlines, היה בדרכו מקונמינג אל העיר . עדיין לא ברור מספר הפצועים או ההרוגים באירוע הטראגי. המטוס של צ'יינה איסטרן היה בדרכו מקונמינג לגואנגז'ו; סרוגים | מטוס נוסעים מסוג בואינג 737 עם 133 בני אדם על סיפונו התרסק בדרום סין.

מספר הקורבנות עדיין לא ידוע;

המטוס של צ'יינה איסטרן היה בדרכו מקונמינג לגואנגז'ו; מטוס הנוסעים שהמריא מקונמינג לגואנגג'ואו, מסוג בואינג . מטוס נוסעים מסוג בואינג 737 התרסק בדרום סין לאחר שהמריא מהעיר קונמינג לעיר גואנגז'ו. מטוס של חברת china eastern airlines התרסק הבוקר בהרים במחוז גואנגשי שבדרום המדינה כשעליו 132 נוסעים, לא היו ניצולים. בתקשורת דווח כי אין סימן לניצולים בהתרסקות. לאחר חיפושים ממושכים באזור ההתרסקות, כוחות ההצלה לא מצאו גם היום (שלישי) ניצולים בין שרידי מטוס . התאונה הגדולה האחרונה שבה היה מעורב מטוס נוסעים בסין הייתה . מטוס נוסעים שעליו 132 איש התרסק היום (שני) בדרום סין, כך דווח בטלוויזיה הממלכתית במדינה. סרוגים | מטוס נוסעים מסוג בואינג 737 עם 133 בני אדם על סיפונו התרסק בדרום סין. לפי התקשורת המקומית, המטוס עלה באש בהרים לאחר שהתרסק. עדיין לא ברור מספר הפצועים או ההרוגים באירוע הטראגי. מספר הקורבנות עדיין לא ידוע; כלי התקשורת בסין דיווח על התרסקות מטוס של חברת צ'יינה איסטרן איירליינס שעל סיפונו היו 133 נוסעים.

כלי התקשורת בסין דיווח על התרסקות מטוס של חברת צ'יינה איסטרן איירליינס שעל סיפונו היו 133 נוסעים. סרוגים | מטוס נוסעים מסוג בואינג 737 עם 133 בני אדם על סיפונו התרסק בדרום סין. עשן עולה מזירת התרסקות מטוס בדרום סין. המטוס, של חברת התעופה china eastern airlines, היה בדרכו מקונמינג אל העיר . מטוס נוסעים מסוג בואינג 737 התרסק בדרום סין לאחר שהמריא מהעיר קונמינג לעיר גואנגז'ו.

מטוס נוסעים שעליו 132 איש התרסק היום (שני) בדרום סין, כך דווח בטלוויזיה הממלכתית במדינה. אתיופי×
אתיופי×" 157 ×'× ×™ א×"ם × ×"ר×'ו ×'×"תרסקות מטוס ×'ואינ×' 737 ×'×"רכו לקני×" אפריק×" ×"ארץ from img.haarets.co.il
עדיין לא ברור מספר הפצועים או ההרוגים באירוע הטראגי. מספר הקורבנות עדיין לא ידוע; מטוס נוסעים מסוג בואינג 737 התרסק בדרום סין לאחר שהמריא מהעיר קונמינג לעיר גואנגז'ו. לפי התקשורת המקומית, המטוס עלה באש בהרים לאחר שהתרסק. לאחר חיפושים ממושכים באזור ההתרסקות, כוחות ההצלה לא מצאו גם היום (שלישי) ניצולים בין שרידי מטוס . מטוס הנוסעים שהמריא מקונמינג לגואנגג'ואו, מסוג בואינג . התאונה הגדולה האחרונה שבה היה מעורב מטוס נוסעים בסין הייתה . בתקשורת דווח כי אין סימן לניצולים בהתרסקות.

המטוס, של חברת התעופה china eastern airlines, היה בדרכו מקונמינג אל העיר .

עשן עולה מזירת התרסקות מטוס בדרום סין. מספר הקורבנות עדיין לא ידוע; עדיין לא ברור מספר הפצועים או ההרוגים באירוע הטראגי. מטוס נוסעים מסוג בואינג 737 התרסק בדרום סין לאחר שהמריא מהעיר קונמינג לעיר גואנגז'ו. בתקשורת דווח כי אין סימן לניצולים בהתרסקות. לאחר חיפושים ממושכים באזור ההתרסקות, כוחות ההצלה לא מצאו גם היום (שלישי) ניצולים בין שרידי מטוס . כלי התקשורת בסין דיווח על התרסקות מטוס של חברת צ'יינה איסטרן איירליינס שעל סיפונו היו 133 נוסעים. התאונה הגדולה האחרונה שבה היה מעורב מטוס נוסעים בסין הייתה . סרוגים | מטוס נוסעים מסוג בואינג 737 עם 133 בני אדם על סיפונו התרסק בדרום סין. המטוס של צ'יינה איסטרן היה בדרכו מקונמינג לגואנגז'ו; מטוס של חברת china eastern airlines התרסק הבוקר בהרים במחוז גואנגשי שבדרום המדינה כשעליו 132 נוסעים, לא היו ניצולים. לפי התקשורת המקומית, המטוס עלה באש בהרים לאחר שהתרסק. מטוס סיני מסוג בואינג 737 התרסק על הר במחוז גואנגשי שבדרום המדינה.

מטוס נוסעים מסוג בואינג 737 התרסק בדרום סין לאחר שהמריא מהעיר קונמינג לעיר גואנגז'ו. לפי התקשורת המקומית, המטוס עלה באש בהרים לאחר שהתרסק. התאונה הגדולה האחרונה שבה היה מעורב מטוס נוסעים בסין הייתה . עשן עולה מזירת התרסקות מטוס בדרום סין. סרוגים | מטוס נוסעים מסוג בואינג 737 עם 133 בני אדם על סיפונו התרסק בדרום סין.

מטוס נוסעים שעליו 132 איש התרסק היום (שני) בדרום סין, כך דווח בטלוויזיה הממלכתית במדינה. ×'עק×'ות ×
×'עק×'ות ×"אסון ×'אתיופי×" ×'ם אוסטרלי×" וסינ×'פור אסר×" מקרקעות את ×'ואינ×' 737 כלכליסט from images1.calcalist.co.il
עדיין לא ברור מספר הפצועים או ההרוגים באירוע הטראגי. עשן עולה מזירת התרסקות מטוס בדרום סין. התאונה הגדולה האחרונה שבה היה מעורב מטוס נוסעים בסין הייתה . המטוס של צ'יינה איסטרן היה בדרכו מקונמינג לגואנגז'ו; מטוס של חברת china eastern airlines התרסק הבוקר בהרים במחוז גואנגשי שבדרום המדינה כשעליו 132 נוסעים, לא היו ניצולים. המטוס, של חברת התעופה china eastern airlines, היה בדרכו מקונמינג אל העיר . מטוס הנוסעים שהמריא מקונמינג לגואנגג'ואו, מסוג בואינג . מספר הקורבנות עדיין לא ידוע;

לאחר חיפושים ממושכים באזור ההתרסקות, כוחות ההצלה לא מצאו גם היום (שלישי) ניצולים בין שרידי מטוס .

מטוס נוסעים שעליו 132 איש התרסק היום (שני) בדרום סין, כך דווח בטלוויזיה הממלכתית במדינה. מטוס סיני מסוג בואינג 737 התרסק על הר במחוז גואנגשי שבדרום המדינה. המטוס, של חברת התעופה china eastern airlines, היה בדרכו מקונמינג אל העיר . לפי התקשורת המקומית, המטוס עלה באש בהרים לאחר שהתרסק. עדיין לא ברור מספר הפצועים או ההרוגים באירוע הטראגי. סרוגים | מטוס נוסעים מסוג בואינג 737 עם 133 בני אדם על סיפונו התרסק בדרום סין. כלי התקשורת בסין דיווח על התרסקות מטוס של חברת צ'יינה איסטרן איירליינס שעל סיפונו היו 133 נוסעים. המטוס של צ'יינה איסטרן היה בדרכו מקונמינג לגואנגז'ו; מטוס הנוסעים שהמריא מקונמינג לגואנגג'ואו, מסוג בואינג . מטוס נוסעים מסוג בואינג 737 התרסק בדרום סין לאחר שהמריא מהעיר קונמינג לעיר גואנגז'ו. מספר הקורבנות עדיין לא ידוע; התאונה הגדולה האחרונה שבה היה מעורב מטוס נוסעים בסין הייתה . מטוס של חברת china eastern airlines התרסק הבוקר בהרים במחוז גואנגשי שבדרום המדינה כשעליו 132 נוסעים, לא היו ניצולים.

התרסקות מטוס בסין - לאחר חיפושים ממושכים באזור ההתרסקות, כוחות ההצלה לא מצאו גם היום (שלישי) ניצולים בין שרידי מטוס .. התאונה הגדולה האחרונה שבה היה מעורב מטוס נוסעים בסין הייתה . מטוס סיני מסוג בואינג 737 התרסק על הר במחוז גואנגשי שבדרום המדינה. לאחר חיפושים ממושכים באזור ההתרסקות, כוחות ההצלה לא מצאו גם היום (שלישי) ניצולים בין שרידי מטוס . עדיין לא ברור מספר הפצועים או ההרוגים באירוע הטראגי. מטוס של חברת china eastern airlines התרסק הבוקר בהרים במחוז גואנגשי שבדרום המדינה כשעליו 132 נוסעים, לא היו ניצולים.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook